Levering en retour

Wanneer wordt de bestelling verzonden?

Wanneer u doordeweeks - van maandag tot en met vrijdag - voor 14.00 uur bestelt, versturen we u bestelling nog op dezelfde dag. Na 14.00 uur volgt de verzending op de eerstvolgende werkdag.

De levertijd is 2 tot 3 werkdagen, waarbij de eerstvolgende volle werkdag telt als de eerste dag van de levertijd.

Hoe lang is de levertijd?

U ontvangt uw bestelling in Nederland na gemiddeld zo'n twee tot vier werkdagen, nadat de bestelling bij ons is verwerkt. Met behulp van de trackingscode kunt u uw bestelling makkelijk volgen en weet u precies op welke dag en op welk tijdstip de bezorging plaatsvindt. De levertermijn voor een internationale zending varieert tussen de 3 tot 5 werkdagen.

Let op: bij betaling per bankoverschrijving gaat de levertijd pas in, nadat de betaling bij ons is verwerkt. Dit kan tot maximaal 4 werkdagen duren.

Door welk transportbedrijf wordt uw bestelling geleverd?

We werken met onze partners DHL , UPS , BPost en GLS

Na een succesvolle verzending van uw bestelling vanuit ons logistiek centrum, ontvangt u een verzendbevestiging van ons per e-mail.

Let op: de levering van uw bestelling is bij levering van DHL tot aan de voordeur, bij levering door UPS tot aan de stoeprand.

UPS – trackingnummer begint met 1Z

De UPS tracking geeft een verwachte dag van bezorging aan, een tijdstip is helaas niet mogelijk. UPS probeert uw pakket twee keer te bezorgen, en stuurt het retour wanneer dit niet lukt.

Graag wijzen wij u er op dat onze verzendingen automatisch worden ingepland, en wij een voorkeur voor een specifieke vervoerder niet kunnen verwerken.

Kan ik de dag en het tijdstip van de bezorging aanpassen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Onze logistieke partner heeft geen invloed op het exacte bezorgmoment.

Tot waar wordt uw bestelling bezorgd?

De bezorging van uw bestelling volgt door levering door een pakketdienst (DHL, UPS) bij uw voordeur of levering door een transporteur op de stoep of het erf voor uw huis.

Zijn de verzendkosten inclusief een transportverzekering, en wat dekt die verzekering?

Voor elke bestelling die ons logistieke centrum verlaat, hebben we een transportverzekering afgesloten. Wij dragen hiervoor de kosten, u hoeft hier zelf niets voor te betalen. Deze transportverzekering dekt alle mogelijke schade of het verlies van de bestelling, tot de inontvangstname. U ontvangt in ieder geval een volledig intact en net pakket, met daarin de complete inhoud van uw bestelling. Al het andere komt voor onze rekening. Als er toch daadwerkelijk iets beschadigd is geraakt tijdens de verzending, zorgen wij voor een eenvoudige en snelle vervanging.

Kan het bezorgadres na verzending nog worden aangepast?

Nee, een verandering van de gegevens is na overhandiging aan onze logistieke partner helaas niet meer mogelijk.

Op welke dagen wordt uw bestelling bezorgd?

Uw bestelling kan van maandag tot en met zaterdag door DHL/BPost en van maandag tot en met vrijdag door UPS.